FASOLEA VERDE

Îți aduc la cunoștință astăzi o informație interesantă și utilă despre fasolea verde. Ea are o varietate mare de beneficii și vitamini. Mâine voi posta o rețetă delicioasă cu această legumă, între timp documentează-te puțin despre ea și sper să te atragă proprietățile sale nutritive și benefice.

Denumită și carnea săracului, pentru că este foarte bogată în proteine, fasolea verde este și un medicament valoros ce nu trebuie să lipsească din casele gospodinelor.

Săracă în calorii şi bogată în vitaminele C, A, B1, B2, B3, B6 şi K, mangan, fibre alimentare, acid folic, molibden, magneziu, triptofan, potasiu, fier, fosfor, calciu, proteine, colină, cupru şi acizi graşi omega 3, fasolea verde ar trebui să fie inculsă în alimentaţia fiecăruia.

Fasolea verde combate anemia si astenia datorită fierului, bine reprezentat în compoziția sa. Fierul îmbunătățește imunitatea și musculatura și este important pentru metabolism.

Beneficiile fasolei verzi:

  • Menține rezistența oaselor;
  • Previne bolile cardiovasculare;
  • Previne cancerul de colon;
  • Are acțiune antiinflamatoare;
  • Previne anemia;
  • Îmbunătațește memoria;
  • Previne îmbătrânirea prematură;
  • Energizează organismul;
  • Contribuie la regenerarea ficatului;
  • Recomandat femeilor însărcinate.

Nu ezita în timpul sezonului să pui la congelat fasole verde, ea își păstrează aceleași proprietăți și vitamine care le are în variantă proaspătă.  Această legumă poate să servească atât ca fel principal cât și ca garnitură.

Dacă pregătiți această rețetă, nu uitați să o fotografiați și utilizați hashtag-ul #valeriesfood

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*