RUCOLA

Rucola este una din cele mai sănătoase verdețuri pentru sezonul cald. Denumirea de „rucola” a intrat în limba română din italiană, deși în limba română există termenul de „ voinicică” pentru această plantă. Creste foarte rapid, iar semintele sale se mai folosesc drept condimente.

Rucola este o sursă foarte bună de vitamina C, A și K. Aceste vitamine sunt importante pentru circulația sângelui, sistemul osos și cel cardiovascular. De asemenea rucola conține calciu, magneziu, fier și potasiu, care ajută la tensiunea arterială, în sănătatea sistemului osos, precum și la funcționarea globulelor roșii din sânge.

Rucola este recomandată în alimentație pentru eliminarea toxinelor din organism și a radicalilor liberi. Cu un gust puternic, amărui, cu nuanțe de nucă, rucola se potrivește foarte bine crudă în salate, dar și în mâncăruri gătite. În Italia, rucola este folosită inclusiv pentru pizza, iar în Napoli există rucolino, un digestiv preparat pe bază de rucola.

Beneficiile consumului de rucola:

  • Combate cancerul
  • Menţine sănătatea oaselor
  • Reduce inflamaţiile
  • Previne declinul cognitiv
  • Efect afrodisiac
  • Detoxifică corpul.

Dacă pregătiți această rețetă, nu uitați să o fotografiați și utilizați hashtag-ul #valeriesfood

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*